Sonntag, 3. April 2011

Was s'Läbe so bringt... :)

Jap ich läbe immer no da im wunderschön sunngie Calfiornia und drum wärs wieder mal Ziit zum en Blog Itraag z'schribe. Bin irgendwie nid so würklich dezue cho und han au nid so recht gwüsst was schribe well so vill loos isch aber irgendwie nüüt so wahnsinnig spannends zum verzelle. Drum ja, ich schrib ez eifacht mal chli druff los...
Nach Hawaii isch de normali Schuelalltag weider los gange und denn am Wucheend hett d'Zoe (de Vicki ihri Enkelin) Geburi gha und sie isch 6i worde. Denn simmer alli zämä i some "Rollerland" go Rollerskate mit dene altmodische Skates wo 4 Rädli hend. Isch also no ganz schön schwierig gsii am Afang. 



ich mitem Chance
Und denn eimal suscht bini mal no mit Kollege go bowle was au sehr luschtig gsii isch. Obwohl ich natürlich nid eso talentiert gsi bin, aber ja s'hätt Spass gmacht. Ah ja und mini Gaschtschwöster vo Neuseeland isch mal no e Wuche in New York gsi ime Camp vo oisere Organisation STS. Denn bini ganz alleige gsii mit de Vicki aber ja defüür bini vill go riite gange. Wasi im Moment sowieso sehr oft mache, well s'Wätter so wunderschön isch endlich.

Andy mitem MyTe

Aber das isch erscht sit letschte Wuche. Well vorher hetts für die da in California "mega vill" Schnee geh. Und denn simmer eimal sogar no go schlittle mit Kollege a some voll steile Hang. Isch mer vorcho als würi de Mount Everst bestiige! Aber defür zum abeschlittle ischs umso meh Fun gsii!
Und denn so spontan wie d'Amis sind hett am Fritig Abig de Nachber wo en Ski Patrol isch aglüted und gfräged ob ich und d'Andy wennd go Snööbe oder Skiifahre cho mit ihm am nächste Tag. Und ich bin natüürli total begesitered gsii das ich das Jahr doch no es zweits mal zum Boarde chume.



Snöbe :)

Andy und Spagat mit de Ski :)

Ja und suscht simmer mal no go shoppe gsii und hans au völlig usgnützt wieder mal... Nur d'Frag isch wie ich das alles wieder heimebringe...!? Oh und was ich mir no kauft han... s'Chleid für de riiiiesig Abschlussball wos da im Mai hend! Das wird en gigantische Abig werdä :) Oh und i 3 Wuche hemmer Springbreak und ich gahn mitere Kollegin und de Andy nach SANTA CRUZ de Kollegin ihres College wo sie denn im Summer gaht go aluege!!! Und da das ja ade Westküste liit, gömmer natürlich no go schwümme und sünnele und no vill vill meh! Froi mich so unglaublich! Isch scho voll cool wemmer so chli überall umechunt und alles chli gseht :)

Ah ja ich weiss gar nid obich's scho erwähnt han, aber am 16. Juni am 12:25 am Mittag triff ich endlich endlich wieder im schöne Züri Flughafe ih! Wer wett cho isch herzlich Willkomme zum mich Willkomme z'heisse ;)
See you soon, Ziit rennt!! Love, Kim

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen